LAPIERRE Xelius DRS 8.0 Paris Stone Beige

 
  • 1 z 23
 

Uvolněte maximální potenciál s LAPIERRE Xelius DRS, kombinující špičkový aerodynamický rám, karbonová kola DT SWISS a inovativní geometrii, která přináší nekompromisní výkon, pohodlí a úsporu cenných sekund na každé trase.

Cena 120 653 Kč bez DPH
145 990 Kč
Značka LAPIERRE
Kategorie Carbon
Záruka 2 roky
Zvolte variantu
LAPIERRE Xelius DRS 8.0 Paris Stone Beige Kód produktu SCH-LXDTA520 Varianta: L Skladem
Můžeme doručit do: 6.1.2025
145 990 Kč
120 653 Kč bez DPH
   
LAPIERRE Xelius DRS 8.0 Paris Stone Beige Kód produktu SCH-LXDTA490 Varianta: M Skladem
Můžeme doručit do: 6.1.2025
145 990 Kč
120 653 Kč bez DPH
   
 

Uvolněte čistou radost z jízdy po otevřené silnici s čtvrtou generací vlajkového silničního kola LAPIERRE, který je pečlivě vyvinutý pro rychlost a výkon. Vylepšený aerodynamický design řeže vzduch jako nikdy předtím, a každé šlápnutí vás žene rychleji a hladčeji vpřed. Toto kolo není jen vyrobeno pro jízdu; je to oslava vášně a neúnavného hledání dokonalosti už více jak 75 let trvání značky LAPIERRE a každá další jízda s ním je šancí cítit se naživu a svobodně.

Silniční kola z kategorie AERO se stále více stávají univerzálním nástrojem a postupně vytlačují PERFORMANCE kola. A právě i nový XELIUS DRS sjednocuje a nahrazuje v kolekci LAPIERRE tyto dva segmenty. Data jasně ukazují, že odpor vzduchu je klíčový, a právě tato úspora napomáhá jezdci se zlepšovat a šetřit cenné sekundy, které rozhodují závody.

 

Aerodynamika
Aerodynamika rámu hraje klíčovou roli a stojí za ní zevrubné testování v aerodynamickém tunelu a v počítačových simulacích. Díky tomu se podařilo snížit odpor vzduchu samotného rámu o 16 % ve srovnání s předešlou generaci Xelius SL a tato nezanedbatelná výhoda přináší jezdci úsporu 15,8 W při rychlosti 50 km/h.

Karbonový rám
3D Tubular™ To je unikátní a logické napojení sedlových vzpěr na horní rámovou trubku daleko před sedlovkou. Ponechává právě sedlovou trubku po celé své délce volnou a schopnou lépe tlumit vibrace a dodávat jezdci potřebný komfort.

V nabídce jsou dva druhy rámu, které se neliší tvarem ale pouze volbou karbonových vláken a množstvím pryskyřice. Elitní rám s označením UD SLI TEAM LIGHT s hmotností 790 g (velikost M před lakováním) je výsadou top modelů 10.0 a 11.0 (SE). Hmotnost standartního rámu je 908 g.

Geometrie
Nejvýraznějšími změnami v geometrii je o 0,5° kolmější sedlovka (74°). Kratší hlavová trubka s nižším odporem vzduchu a delší Reach pro více sportovní posed zaměřený na výkon. Do nabídky také přibyla velikost XXL pro jezdce nad 195 cm.

Cockpit a komponenty
Nejvyšší modely s označením 8.0 – 11.0 dostali do výbavy karbonové kola DT SWISS a zbrusu nové LAPIERRE combo (325 g). Součástí všech modelů je karbonová aero sedlovka s nulovým offsetem.

Vidlice Rigid fork, Lapierre Xelius CF Fork, karbonový sloupek 1 1/8" - 1 1/2" zeslabený, 12 x 100mm pevná osa
Brzdové páky Shimano Ultegra R8170
Brzdy Shimano Ultegra Disc 160/140, Shimano Ultegra R8100, 160mm / Shimano Ultegra R8100, 140mm
Gripy LAPIERRE TAPE
Hlavové složení Acros ICR
Kazeta Shimano Ultegra R8101 12s, 11-34 teeth
Kliky Shimano Ultegra R8100 165mm, 52 teeth
Pedály VP VPE-527
Pláště Continental GP5000S TR 25-622, Continental GP 5000S TR 25-622
Přehazovačka Shimano Ultegra Di2 R8150 12s, 24-speed, Shimano Ultegra Di2 12-spd
Přesmykač Shimano Ultegra Di2 R8150 Brazed-on
Řazení Shimano Ultegra ST-R8170
Řetěz Shimano CN M7100 12s
Řídítka Lapierre RB167 Carbon Semi-Integrated, -10°; Drop: 125mm, Reach: 72mm, Flare: 5° 37mm
Sedlo Prologo Dimension T4.0 rails
Sedlovka Lapierre Xelius DRS Carbon 0mm offset, LP CF 27.2mm
Barva Béžová
Zapletená kola DT Swiss ERC1600 Spline 45mm, DT Swiss ERC1600
Materiál Karbon
Nosnost (včetně kola) 110kg
Osa středová Shimano Pressfit BB71-41B
Počet rychlostí 2x12
Velikost kol 700c
Výška do 172, 200, 162, 182, 210, 192
Výška od 155, 180, 160, 170, 195, 190

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: