LAPIERRE Xelius DRS 8.0 Paris Stone Beige
Popis
Uvolněte čistou radost z jízdy po otevřené silnici s čtvrtou generací vlajkového silničního kola LAPIERRE, který je pečlivě vyvinutý pro rychlost a výkon. Vylepšený aerodynamický design řeže vzduch jako nikdy předtím, a každé šlápnutí vás žene rychleji a hladčeji vpřed. Toto kolo není jen vyrobeno pro jízdu; je to oslava vášně a neúnavného hledání dokonalosti už více jak 75 let trvání značky LAPIERRE a každá další jízda s ním je šancí cítit se naživu a svobodně.
Silniční kola z kategorie AERO se stále více stávají univerzálním nástrojem a postupně vytlačují PERFORMANCE kola. A právě i nový XELIUS DRS sjednocuje a nahrazuje v kolekci LAPIERRE tyto dva segmenty. Data jasně ukazují, že odpor vzduchu je klíčový, a právě tato úspora napomáhá jezdci se zlepšovat a šetřit cenné sekundy, které rozhodují závody.
Aerodynamika
Aerodynamika rámu hraje klíčovou roli a stojí za ní zevrubné testování v aerodynamickém tunelu a v počítačových simulacích. Díky tomu se podařilo snížit odpor vzduchu samotného rámu o 16 % ve srovnání s předešlou generaci Xelius SL a tato nezanedbatelná výhoda přináší jezdci úsporu 15,8 W při rychlosti 50 km/h.
Karbonový rám
3D Tubular™ To je unikátní a logické napojení sedlových vzpěr na horní rámovou trubku daleko před sedlovkou. Ponechává právě sedlovou trubku po celé své délce volnou a schopnou lépe tlumit vibrace a dodávat jezdci potřebný komfort.
V nabídce jsou dva druhy rámu, které se neliší tvarem ale pouze volbou karbonových vláken a množstvím pryskyřice. Elitní rám s označením UD SLI TEAM LIGHT s hmotností 790 g (velikost M před lakováním) je výsadou top modelů 10.0 a 11.0 (SE). Hmotnost standartního rámu je 908 g.
Geometrie
Nejvýraznějšími změnami v geometrii je o 0,5° kolmější sedlovka (74°). Kratší hlavová trubka s nižším odporem vzduchu a delší Reach pro více sportovní posed zaměřený na výkon. Do nabídky také přibyla velikost XXL pro jezdce nad 195 cm.
Cockpit a komponenty
Nejvyšší modely s označením 8.0 – 11.0 dostali do výbavy karbonové kola DT SWISS a zbrusu nové LAPIERRE combo (325 g). Součástí všech modelů je karbonová aero sedlovka s nulovým offsetem.
Vidlice | Rigid fork, Lapierre Xelius CF Fork, karbonový sloupek 1 1/8" - 1 1/2" zeslabený, 12 x 100mm pevná osa |
Brzdové páky | Shimano Ultegra R8170 |
Brzdy | Shimano Ultegra Disc 160/140, Shimano Ultegra R8100, 160mm / Shimano Ultegra R8100, 140mm |
Gripy | LAPIERRE TAPE |
Hlavové složení | Acros ICR |
Kazeta | Shimano Ultegra R8101 12s, 11-34 teeth |
Kliky | Shimano Ultegra R8100 165mm, 52 teeth |
Pedály | VP VPE-527 |
Pláště | Continental GP5000S TR 25-622, Continental GP 5000S TR 25-622 |
Přehazovačka | Shimano Ultegra Di2 R8150 12s, 24-speed, Shimano Ultegra Di2 12-spd |
Přesmykač | Shimano Ultegra Di2 R8150 Brazed-on |
Řazení | Shimano Ultegra ST-R8170 |
Řetěz | Shimano CN M7100 12s |
Řídítka | Lapierre RB167 Carbon Semi-Integrated, -10°; Drop: 125mm, Reach: 72mm, Flare: 5° 37mm |
Sedlo | Prologo Dimension T4.0 rails |
Sedlovka | Lapierre Xelius DRS Carbon 0mm offset, LP CF 27.2mm |
Barva | Béžová |
Zapletená kola | DT Swiss ERC1600 Spline 45mm, DT Swiss ERC1600 |
Materiál | Karbon |
Nosnost (včetně kola) | 110kg |
Osa středová | Shimano Pressfit BB71-41B |
Počet rychlostí | 2x12 |
Velikost kol | 700c |
Výška do | 172, 200, 162, 182, 210, 192 |
Výška od | 155, 180, 160, 170, 195, 190 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.