LAPIERRE Spicy CF 7.9 Sequoia Green

 
 

S týmem LAPIERRE ZIPP COLLECTIVE Enduro má Spicy více než 18 vítězství v UCI Enduro World Series 3 tituly mistra světa. A nyní je zde nová generace!

Běžná cena 169 990 Kč
Ušetříte 15 000 Kč (–8 %)
Cena 128 091 Kč bez DPH
154 990 Kč
Značka LAPIERRE
Kategorie Celoodpružená
Záruka 2 roky
Zvolte variantu
LAPIERRE Spicy CF 7.9 Sequoia Green Kód produktu SCH-LSCRA430 Varianta: L Skladem
Můžeme doručit do: 27.11.2024
169 990 Kč 154 990 Kč
128 091 Kč bez DPH
   
 

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:

• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park

• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)

• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

Proč dvě různé polohy zadní stavby?

Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.

V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinnosti šlapání.

NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE

Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáháli s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

POLOHA HIGH PIVOT

• Zlepšená stabilita

• Odpružení orientované na sjezd

• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

VLIV NA ODPRUŽENÍ

VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení

VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

 

POLOHA LOW PIVOT

• Zlepšená dynamika

• Univerzální odpružení

• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

VLIV NA ODPRUŽENÍ

NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání

NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

 

GEOMETRIE

Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech našich posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.

Skákejte vysoko a buďte volní

Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.



 

Rám Spicy Full Carbon 180mm travel (29''), pressfit, boost, metric, Thru axle
Vidlice FOX 38 Float P-Se Grip 2 180mm
Brzdy Shimano SLX 203/203
Gripy Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Hlavové složení Acros Integrated ZS56/ZS56 Block Lock
Kazeta Shimano Deore 10-51T 12s
Kliky Shimano SLX 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
Pedály XLC by VP VPE-527
Představec Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
Přehazovačka Shimano Deore XT 12s Shadow +
Řetěz Shimano Deore 12s
Řídítka Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
Sedlo WTB Volt 142mm
Sedlovka Lapierre dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (XS,S), 130mm (M), 150mm (L), 170mm (XL)
Středové složení Shimano BSA MT801
Tlumič FOX Float X2, P-Se, 2-pos, Trunnion 205*65mm
Barva Zelená
Zapletená kola DT Swiss E1900 Spline / DT Swiss E1900 Spline
Materiál Karbon
Plášť přední SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Plášť zadní SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Počet rychlostí 1x12
Výška do 170, 178, 186, 196, 152
Výška od 168, 176, 184, 150, 142

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: